LG 24MP76HM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG 24MP76HM op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Geschreven voor: LG 24MP76HM

De beeldkwaliteit is scherp en vanuit alle hoeken bekeken dezelfde kleurkwaliteit.
De mogelijkheden om beeld bij te stellen zijn eindeloos.Enig minpunt is dat het veel werk is om dat op het menu te vinden en in te stellen.

Geschreven voor: LG 24MP76HM

Vorm is absoluut prachtig.Elegante voet en een dunne rand. Dit was voor mij belangrijk omdat ik er zo drie heb gekocht en ze zo mooi één beeld vormen.

rVeris 06-12-2014
Geschreven voor: LG 24MP76HM

Door mij job als Service Technieker in de Digital Signage kom ik dagelijks in contact met alle soorten en merken LCD schermen, en zelden heb ik deze beeldkwaliteit gezien, misschien niet perfect maar het komt wel erg in de buurt.

Vormgeving kan niet beter! Een prachtig scherm, de plexiglazen steun in combinatie met de dunne bezel maakt van deze display een prachtstuk!

Menu is iets wat omslachtig maar eens je er wat mee gespeeld heb kan je hier snel je weg in vinden.

Qua mogelijkheden is het zeker in orde, wat ik wel nog mis is de mogelijkheid voor CEC bediening, is misschien niet iets wat een doorsnee gebruiker zal nodig hebben hoewel dit voor mij persoonlijk wel een leuke extra had geweest.

Kortom, een dikke aanrader! 9.5/10 totale score!

walter47 15-11-2014
Geschreven voor: LG 24MP76HM

mooie design helder scherm goede afmetingen alleen jammer dat ik op mijn computer geen HDMI aansluiting heb maar in VGA modus werkt hij ook optimaal